luns, 27 de abril de 2020

Bom, Snap, Clap !!!

#euquedonacasa

Ola de novo!

Aproveitando a clase de Matías, hoxe imos traballar a fondo cos Instrumentos da Familia da Percusión.
A familia da percusión é moi ampla. Imos comezar con esta divertida explicación do que significa "percutir" e da facilidade de poder tocar un instrumento de percusión a partir de calquera material.

Percusión e Reciclaxe


Cotidiáfonos
Son instrumentos musicais creados a partir de obxectos que empregamos na vida cotiá: unha lata, un lapis, unha moeda, un bote de deterxente ... Hoxe anímovos a construír algún instrumento a partir de obxectos da casa que xa non empregades. Se vos apetece, podedes compartir as fotos!
Eu propóñovos facer un tambor e unhas maracas. Veredes que son moi faciliños e que apenas precisan material. Podedes decoralos como queirades. Tamén poderedes facer outros instrumentos que se vos ocurran. Se soa, xa é un instrumento. Imaxinación ao poder!!



Percusión Corporal
Comezamos polo instrumento de percusión máis antigo que existe e co que tod@s podemos facer música: o noso corpo. Mirade, mirade!!


Chamamos percusión corporal a calquera instrumento do noso corpo que produza son. Por exemplo estes:


A practicar... estade moi atent@s que ao principio comeza amodiño pero logo...


Fixádevos ben nos instrumentos do voso corpo que tedes que empregar.



Familia dos Instrumentos de Percusión
Os instrumentos de percusión son moi variados. O noso amigo Vivaldi vainos contar por que soan, de onde veñen.... escoita!!

Quen soa?


Acertarás agora?




Se estivestes antent@s ao vídeo de Matías, vimos 
que cando tocou os bongoes, a batería ou a caixa, Matías traballaba co ritmo, pero cando interpretou a peza na marimba traballaba, ademáis, coa melodía. 
Para traballar co ritmo, precisamos ás figuras musicais e para traballar a melodía precisamos as notas musicais. 



Hoxe imos centrarnos no ritmo e nas figuras musicais que xa coñecemos. Vivaldi falounos delas nas clases anteriores, lembrádesvos? Déixovos aquí os enlaces.

Redonda, blanca e negra
Negra, blanca, corchea e semicorchea

Os dous cadros seguintes son moi importantes. Fixádevos ben.

Figuras e silencios musicais



Proporción dos valores entre a figuras musicais

Imos comprender este cadro


Que vos parece se cantamos e interpretamos as figuras musicais?



                                               

Preparados para dar un concerto? Podedes empregar  o voso corpo ou os  "cotidiáfonos"



Imos depedirnos, pero antes:

♫ Aprendemos a debuxar a batería de Matías.



                                                            
Agora si que marchamos, pero con moito ritmo. Veña Matías, dalle a batería!!!




Ata a semana, rapazada!!!! Traballade moito e pasádeo moi ben!!!




BICOOOSSSSS!!!




Ningún comentario:

Publicar un comentario

A familia do vento metal

A trompeta máxica Ola a todas e todos! Comezamos a clase con música.  O que acabamos de ver  é un quinteto de metáis: unha...